Pogotowie Komputerowe

Szanowny Kliencie,

w odpowiedzi na ostatnie wydarzenia związane z rozprzestrzenianiem się COVID-19 potocznie zwanego koronawirusem, przygotowałem zmiany w zakresie działania pogotowia komputerowego. W obawie o Państwa i Moje zdrowie, aby zminimalizować możliwość zarażenia się, obecnie wyłącznie za pomocą zdalnej aplikacji Team Viewer.

Aby skorzystać z takiej obsługi należy wykonać kilka poniższych kroków, a ja postaram się pomóc jeśli to będzie możliwe. Co możemy wykonać zdalnie.

Zdalnie możemy wykonać:

  • Aktualizację systemu i usuwanie jej błędów.
  • Usuwanie wirusów i złośliwego oprogramowania.
  • Diagnozę sprzętu , dysku, grafiki, pamięci ram.
  • Instalacja i konfiguracje oprogramowania.
  • Pomoc w instalacji sprzętu (obsługa telefoniczna)

Co należy wykonać aby skorzystać z zdalnej pomocy:

  • Piszą Państwo lub dzwonią na numer +48 605835492 – aby uprzedzić o chęci skorzystania z pomocy i umówieniu się na konkretną godzinę.
  • Sprawdzić czy mamy stabilne połączenie internetowe (wymagane aby można się było połączyć)
  • Ściągnąć aplikację na komputer z tego linkuPOBIERZ

Po ściągnięciu aplikacji przeprowadzamy instalację jak każdego innego programu. W momencie gdy instalacja się kończy, Ja zostanę poinformowany o chęci skorzystania pomocy.

Bardzo proszę w oknie aplikacji wpisać czego dotyczy problem oraz podaj swój numer telefonu do kontaktu jeśli wcześniej nie była umówiona godzina udzielania pomocy.

Dziękuję za zrozumienie i życzę dużo zdrowia.

Pozdrawiam.