Szanowny Kliencie,
w odpowiedzi na ostatnie wydarzenia związane z rozprzestrzenianiem się COVID-19 potocznie zwanego koronawirusem, przygotowałem zmiany w zakresie działania pogotowia komputerowego. W obawie o Państwa i Moje zdrowie, aby zminimalizować możliwość zarażenia się, obecnie wyłącznie za pomocą zdalnej aplikacji Team Viewer.
Aby skorzystać z takiej obsługi należy wykonać kilka poniższych kroków, a ja postaram się pomóc jeśli to będzie możliwe. Co możemy wykonać zdalnie.
Zdalnie możemy wykonać:
- Aktualizację systemu i usuwanie jej błędów.
- Usuwanie wirusów i złośliwego oprogramowania.
- Diagnozę sprzętu , dysku, grafiki, pamięci ram.
- Instalacja i konfiguracje oprogramowania.
- Pomoc w instalacji sprzętu (obsługa telefoniczna)
Co należy wykonać aby skorzystać z zdalnej pomocy:
- Piszą Państwo lub dzwonią na numer +48 605835492 – aby uprzedzić o chęci skorzystania z pomocy i umówieniu się na konkretną godzinę.
- Sprawdzić czy mamy stabilne połączenie internetowe (wymagane aby można się było połączyć)
- Ściągnąć aplikację na komputer z tego linku – POBIERZ
Po ściągnięciu aplikacji przeprowadzamy instalację jak każdego innego programu. W momencie gdy instalacja się kończy, Ja zostanę poinformowany o chęci skorzystania pomocy.
Bardzo proszę w oknie aplikacji wpisać czego dotyczy problem oraz podaj swój numer telefonu do kontaktu jeśli wcześniej nie była umówiona godzina udzielania pomocy.
Dziękuję za zrozumienie i życzę dużo zdrowia.
Pozdrawiam.